|Registrace
Petr Hromádka - výroba a prodej mražených specialit

O nákupu

V našem e-shopu si můžete přímo doma v klidu navolit nanuky a zmrzliny z naší nabídky podle Vašeho přání. Ve Vámi zvolený čas si pak už jen vyzvednete připravený balíček, což Vám zabere minimum času.

Umístění zboží do košíku

V detailu námi nabízeného zboží se pod zveřejněnou cenou nabízí možnost přidat produkt do košíku. Zvolte počet kusů (později je možno upravit) a kliknutím na „do košíku“ vložte produkt v požadovaném množství do svého nákupního koše.

Máte-li něco v košíku, jeho symbol se souhrnnou cenou nákupu se zobrazuje v horní části obrazovky při pravém okraji webu. Kliknutím na něj si můžete košík kdykoliv prohlédnout a upravit. Dokud nedokončíte objednávku, můžete se volně vracet k nabídce produktů a přidávat další zboží.

Krok 1/3 - Úprava zboží v košíku

Po kliknutí na symbol košíku v něm můžete svou objednávku upravovat. Můžete měnit počet kusů tak, že u dané položky počet změníte a stisknete tlačítko „Přepočítat košík“.

Položku, anebo více položek, také můžete z košíku odstranit a to tak, že do políčka s počtem kusů zadáte 0, anebo původní číslo smažete a ponecháte pole prázdné. Kliknutím na „Přepočítat košík“ dojde k odstranění nechtěných položek.

Takto lze ve vzájemné kombinaci měnit i více položek současně. Jestliže kliknete na tlačítko „Smazat obsah košíku“, bude váš košík zcela vyprázdněn a budete vráceni na stránku nabídky.

Budete-li s obsahem košíku spokojeni, klikněte na tlačítko „Pokračovat“.

Krok 2/3 - Dodací údaje

Ve druhém kroku vytváření objednávky budete požádáni o zadání potřebných informací o Vás a o volbě způsobu převzetí zboží.

Vyplňte své jméno, příjmení a email. Email je důležitý, abychom Vás případně mohli kontaktovat a také proto, abyste si na závěr mohli nechat zaslat rekapitulaci Vaší objednávky.

Objednáváte-li za právnickou osobu, uveďte kontakt na sebe a do poznámky, že se jedná o objednávku pro právnickou osobu, a že si eventuálně přejete připravit fakturu.

Je-li aktivována možnost dopravy objednaného zboží, můžete volit ze dvou možností:

  • Osobní odběr: Připravené zboží si můžete vyzvednout ve vámi zvolený den a čas u nás na prodejně.
  • S dopravou: Zboží Vám přivezeme - tato aktivována a je omezena na místa, kam jsme schopni dovážet a je zapotřebí dosáhnout minimální hodnoty nákupu. Nedosahuje-li hodnota Vašeho nákupu minimální částky, budete požádáni o jeho navýšení, anebo o změnu způsobu převzetí na osobní odběr

V případě, že dopravu zboží aktuálně nenabízíme, je k dispozici pouze osobní převzetí na naší firemní prodejně s výběrem možného data a času, které se Vám k vyzvednutí objednaného zboží hodí.

Při osobním odběru platí výhodnější cena za kus, při odběru s dopravou je ke každému objednanému kusu přiúčtována nepatrná přirážka. Obě ceny jsou v takovém případě v detailu produktu zveřejněny.

Můžete zadat poznámku ke své objednávce.

Po vyplnění políček klikněte na „Pokračovat“. Jsou-li všechna políčka vyplněna správně, přejdete k závěrečné rekapitulaci Vaší objednávky, v opačném případě budete vyzváni k opravě zadaných údajů konkrétních políček.

Krok 3/3 - Rekapitulace

Zobrazí se Vám souhrn Vaší objednávky, dodacích údajů a poznámky. Stále ještě máte možnost vrátit se do kterékoliv fáze objednávky, anebo ještě pokračovat v nákupu.

Kliknutím na „Odeslat objednávku“ už definitivně potvrzujete svůj nákup dle našich Obchodních podmínek.

Závěr

Po odeslání objednávky budete informováni o jejím úspěšném dokončení a bude Vám zobrazeno číslo Vaší objednávky. Číslo objednávky je důležité pro případnou další identifikaci a zejména si s jeho pomocí můžete průběžně zjišťovat stav Vaší objednávky.

Číslo objednávky si poznamenávat nemusíte, celou objednávku si zde můžete nechat vytisknout a také poslat na email, který jste dříve zadali.

Ověření stavu objednávky

Aktuální stav objednávky si můžete prověřovat zadáním čísla objednávky. Zjistíte ho po kliknutí na odkaz „Stav objednávky“ na stránce Nabídka, anebo přímo na stránce Stav objednávky. Odkaz Vám přijde i v emailu, pokud jste si objednávku nechali zaslat.

Je-li v systému vedena objednávka zadaného čísla, vypíše se Vám kompletní rekapitulace a především status objednávky, v jakém se momentálně nachází. Status objednávky může být:

  • Čeká - je evidována v systému, ale zatím jsme ji neotevřeli
  • Přijatá - zjistili jsme ji, otevřeli a čeká na zpracování
  • Zpracovávaná - objednávku jsme potvrdili a probíhá její vyřízení
  • Připravená - je zkompletovaná a připravená na předání Vám
  • Vyřízená - objednávka byla splněna a zboží předáno
  • Stornovaná - na Vaši žádost, anebo po dohodě s Vámi, jsme objednávku zrušili

Pod statusem objednávky se vypisuje průběh zpracovávání s časovým údajem tak, jak po sobě následoval záznam o stavu objednávky v systému.

Spolu se změnami statusu se v záznamu průběhu zpracování může objevit i textová zpráva od nás.